Informacja w sprawie COVID-19 – dotyczy Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności

Od dnia 12.03.2020 r. w związku z podwyższonym ryzykiem związanym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 wywołującemu chorobę COVID-19. Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności wprowadził nowe zasady bezpieczeństwa mające na celu ochronę klientów i pracowników Zespołu:

  • W sytuacjach niewymagających osobistego stawiennictwa zachęcamy do kontaktu telefonicznego 18 441 83 63 lub mailowego: zonns@op.pl
  • Wnioski oraz uzupełnienia dokumentacji medycznej prosimy o nadsyłanie pocztą.
  • Dodatkowo od dnia 12.03.2020 r., aż do odwołania decyzje dotyczące orzeczenia niepełnosprawności lub stopnia niepełnosprawności będą wysyłane za pośrednictwem poczty.
  • Komisje lekarskie na dzień dzisiejszy będą się odbywać planowo.